فایلدونی

مرجع فایل های بدرد بخور

فایلدونی

مرجع فایل های بدرد بخور

۲۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود

این کتاب به فرمت djvu و دارای 250 صفحه می باشد.

یکی از مطالب مهم در زمینه طیف سنجی، طیف سنجی مولکولی می باشد در اینجا مجموعه ای مفید و کاربردی در زمینه طیف سنجی مولکولی را برای شما عزیزان قرار داده ایم که امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شود. این مجموعه نه تنها برای دانشجویان کارشناسی بلکه برای دانشجویان ارشد و دکتری به ویژه در زمینه تجزیه و شیمی فیزیک می تواند بسیار مفید باشد.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
بهترین



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
تحلیل



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، اعلام کرد: در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و توسعه فرهنگ مشارکت، آسیاتک مطلوب ترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی کشور تا نوروز سال 95 به مشترکانی که به عضویت اینستاگرام اسیاتک درآیند، یک گیگ ترافیک هدیه می دهد. بنابراین گزارش، تمامی دوستدارن اسیاتک؛ چه کاربرانی که عضو خانواده بزرگ آسیاتک باشند یا نباشند؛ با عضویت در اینستاگرام این برند، در قرعه کشی بزرگ نوروز٩۵ شرکت داده شده و به قید قرعه هدایای ارزنده ای شامل اپل واچ، هد فون، هارد اکسترنال، فلش،.....به برنده تعلق خواهد گرفت.

هدیه نوروزی آسیا تک به کاربران اینستاگرام

لینک خبر



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:75

فصل اول: بررسی نرم افزاری سیستم RFID و عملکرد EPC در آن

مقدمه

  • مشخصات سامانه RFID
  1. بررسی تگ ها
  2. بررسی دستگاه خواننده
  3. میان افزارها
  4. مشاهدات یک دستگاه خواننده
  5. فیلتر کردن رویدادها
  6. معرفی EPC
  7. سرویس نامگذاری اشیا
  8. بررسی عملکرد زنجیره EPC

فصل دوم : بررسی سخت افزاری سیستم های RFID ، فرکانس ها و استانداردهای موجود

اصول فناوری RFID

  1. 1 انواع RFID از نظر محدوده فرکانس
  2. 2 انواع تگ های RFID
  3. 3 پیوستگی قیاسی
  4. 4 پیوستگی خمش ذرات هسته ای
  5. 5 دامنه های فرکانسی
  6. 6 استانداردهای RFID

فصل سوم : چالش های تکنیکی و استراتژی های پیش روی سیستم های RFID

چااش های تکنیکی و استراتژی ها

  1. هزینه RIFD
  2. استانداردهای RFID
  3. انتخاب تگ و خواننده
  4. مدیریت داده ها
  5. یکپارچه سازی سیستم
  6. امنیت

فصل چهارم : بررسی روشهای پیاده سازی امنیت و خصوصی ساری در سیستم های RFID

روشهای امنیتی

  1. برچسب مسدود کننده
  2. استفاده از ابزار پراکسی
  3. مدل حفاظتی کانال جهت مخالف
  4. استفاده از دیودهای سنسوری حساس در تگ ها
  5. ماشین لباسشوئی هوشمند
  6. روش سخت افزاری
  7. روش حذفی



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:94

پیشگفتار

کره ی زمین جایی که ما اکنون به راحتی بر رویش قدم می گذاریم، مکانی است که در گذشته های دور تنها آب ها برویش شناور بودند. بعد از چندی خشکی ها بر رویش پدید آمدند و آغاز زندگی موجود سازنده، اعم از گیاهان، آبزیان و ... و انواع مختلفی که زبان آدمی قادر به نام بردن آنها نیست.

اما انسان اولیه &ndash موجود ناآگاه که طبیعت دست نخورده را در کنار خود داشت &ndash با مرور زمان این مطالب را درک کرد که این محیط وحشی می تواند مأمنی مناسب برایش باشد و باید از تمام پدیده هایش استفاده کند.

اما، چه کسی فکر می کرد که از باد، بتوان نیروی بس مؤثر تولید کرد. از خورشید که گرمابخش کره ی ماست انرژی بگیرد. از آب دریاها، از گرمای عمق زمین و ...

بعد از مدتی که آشنایی اش نسبت به محیط افزایش پیدا کرد، با دستگاه های ساخت خود زمین را حفر کرد و گاز طبیعی را بدست آورد. کمی که پیش رفت، نفت را کشف کرد.

اما، چه کسی می دانست که کوچکترین و ریزترین شی جهانی که با قوی ترین میکروسکوپ های الکترونیکی هم قادر به رویت آن نبوده اند، سرشار از انرژی باشد؟

نیرویی که بتوان از انرژی آن تمام مردم جهان را بهره مند ساخت.

کشف این انرژی در زمانهای دور کاری بس دشوار بود. پس چگونه خانم کوری و آقای کرل موفق به کشف آن شدند؟ شاید حدس و گمانی که پایانش به موفقیت ختم شد.

در این پژوهش دانش آموزان جستجوگری به شرح مختصری درباره ی این انرژی و کاربردهای آن (در پزشکی، صنعت، کشاورزی و....) پرداخته اند. تا افرادی که در موردش اطلاعاتی ندارند، ذهنشان آگاهی پیدا کند.

سپاس بی کران به درگاه حق تعالی و درود و سلام به کلیه ی فرستادگانش به ویژه خاتمه آنان و عترت پاکش که چراغ راه زندگی متعالی اند. بسیار شاکریم که در برهه ای از عمرمان پروردگار عالمیان توفیق به ما عنایت فرمود تا از این طریق سهیم ناچیزی از دین خود را به شهدا و مردم قهرمان کشور عزیزمان ادا کرده باشیم.

بدون شک چکامه و دستاورد موجود بی نقص نیست بنابراین از بزرگان و تمامی عزیزان که این تحقیق را مطالعه کرده و می کنند که ما را از راهنمائیهای لازم بی نصیب نفرمایند.


مقدمه :

نه تنها جهان دنش و دنیای امروز متوجه ذره که همه اشیاء عالم خلقت را تشکیل می دهد، می باشد و نیرو و خاصیت آنرا مورد بررسی قرار داده است، بلکه بشر همواره در این امر تعلق داشته و تا آنجا که محیط و وسعت دانش او اجازه میداده در شناسائی و کشف آن کوشیده است. یونانیان قدیم در طریق کشف ذره پیشقدم بوده اند. اولین فردی که در مطالعه و بحث راجع به اتم پرداخت، دمکریتوس یونانی آن هم در 2500 سال پیش بوده است.

اما دانشمندان ایرانی از قبیل ابوعلی سینا فیلسوف نامدار و طبیب حاذق و ملاصدرا و امام غزالی و غیره نسبت به ذره و خاصیت آن شرح و بسط داده اند و با عبارت طنز ادبی حقیقت علمی و تغییر ناپذیر اتم را آشکار ساخته اند.

اتم یعنی ذره کوچکترین جز شیء مادی است که منشأ تشکیل اشیاء است. همه چیز از اجتماع ذرات کوچک اتم متشکل گردیده جهان و موجودات در آن هسته مجموع اجتماع ذرات اتم هستند اتم یا ذره خود از هسته مرکزی و ذرات ریز دیگری بنام الکترون تشکیل شده اند. ذرات موجود در هسته اتم پروتون نام دارند (بار الکتریکی مثبت) اما چون طبق قانون جاذبه (هم نام دافعه) نیرویی این ذرات را به یکدیگر متصل کرده است که به آن نوترون گویند. نوترون بار الکتریکی ندارد. الکترون ها که به دور هسته در حال گردش اند دارای بار منفی اند، اگر تعداد پروتون ها و الکترون های درون یک اتم مساوی باشد، آن اتم از نظر بار الکتریکی خنثی است.

در جهان هستی سه نیرو وجود دارد نیروی جاذبه ی نیوتونی (نام کاشف نیروی جاذبه) نیروی الکترومغناطیسی و نیروی اتمی و یا انرژی ذره ای که مورد بحث این پژوهش است که دارای جرم و انرژی و نور و تشعشع می باشد و مطابق فرضیه ی آلبرت انیشتین با قابلیت تبدیل جرم و انرژی بیکدیگر تحت فرمول E=MC2 منشأ اکتشافات جدید در جهان هستی و سیر در کرات و پی بردن به اسرار آن ها گردیده است هرچند اتم موجود انرژی و نور و حرارت است اما بشر تا چند قرن قبل بعظمت و نیروی خارق العاده آن پی نبرده و خواص فراوان آن را نمی دانست.

قرن هجدهم و نوزدهم را که دوران کشف جدید و ترقی و تعالی بشر می توان نامید، مغزهای متفکر باهوش، کنجکاوی بسیار کردند و با رنج فراوان و کوشش زیاد بکشف اسرار اتم آنطور که علم و عمل خواهان آن بود، نائل آمدند. امروزه با وسع دانش و بینش نظری و علمی، استفاده از نیروی شگرف اتمی عالمگیر شده و در اقصی نقاط جهان از این منبع عظیم قدرت بهره برداری علمی، فنی، طبی، اجتماعی و غیره می شود.

از برکت این کشف مهم در زمان صلح، فواید بی شماری عاید مردم جهان گردیده است. امروزه با استفاده معقول و مفید در اثر مهار کردن اتم، بشر توانسته با نیروی درمانی بر قخطی و گرسنگی غلبه نماید، آفات نباتی را از بین ببرد، کود لازم و مقدار دقیق آنرا در ازدیاد محصول کشاورزی معلوم نماید و عملاً نظریه معروف مالتوس را مبنی بر افزایش روز افزون جمعیت کره ی زمین و محدودیت مواد خوراکی مردود اعلام دارد.

امروزه از اتم و نیروی آن بحصول اشعه ی آلفا برای کنسرو غذاها و جلوگیری از خرابی و فساد آنها استفاده می کنند و در بهداشت عمومی و دفع مرض و طول عمر از آن بهره برداری می نمایند.

در امور پزشکی اتم کمک بسیاری نموده علاوه بر استفاده های عظیم علمی و لابراتوری و تشخیص و معالجه امراض ناشناخته و صعب العلاج پزشکان را راهنمائی دقیق است.

با استفاده از اشعه رادیواکتیویته قسمت های نامرئی بدن از قبیل مغز استخوان و غیره قابل رویت است و رادیوگرافی و رادیوسکوپی امروز کمک فراوانی به تشخیص عضو مریض و درمان آن می نماید. همین کشف مهم امراض غیر قابل علاج از قبیل سرطان که قبلاً معالجه آن ها غیر ممکن بوده، درمان می شود.

اما در کنار این همه مفاد، مضرراتی هم دارد. مثلاً اشعه رادیواکتیویته با وجود اینکه سلول سرطانی را می سوزاند، بناچار ببافتهای اطراف لطمه می زند. به عبارت دیگر در عین سرطان زدایی، خود سرطان را می گیرد و مولد سرطان در پوست و عضو سرطانی می شود. در دستگاه تناسلی اثر می گذارد و کسی که در معرض مستقیم اشعه آن قرار گیرد، عقیم می شود. این اشعه موجب سوختگی بدن و کوتاهی عمر می گردد. اما با استفاده از لوازم و ابزار مناسب، انسان ها را از این بلاها حفظ می کند.

استفاده ی صنعتی از اتم امروز در کارخانجات رایج گشته، کارخانه برق اتمی، اتمی، یخ شکن عظیم و ... همه محصول این نیروی عظیم هستند.

دیگر امروز برای بکار انداختن موتور مولد برق، نیاز به سوخت زیاد و انرژی آبشاری نیست، بلکه با مهار کردن اتم بوسیله ی ایجاد در آکسیون زنجیری در رآکتورها، می توان نیروی فراوان برق تولید کرد که بمصارف روشنائی و سوخت دور افتاده ترین دهات جهان برسد.

در هنر نقاشی و حرف و صنایع سبک و سنگین، بخوبی بهره برداری می گردد. استفاده از اتم در علوم مختلف از قبیل زیست شناسی، خاک شناسی، باستان شناسی امکان پذیر است و عملاً مورد اقدام و اجراء می باشد. برای تعیین قدمت سن خاک، اشیاء، اموات، گیاهان کربن 14 ایزوتوپ کربن و رادیواکتیوتیه و خاصیت اتمی دارند، استفاده می کنند.

در علوم جنائی و جرم شناسی و کشف بزه، دقت نظر اتم قابل توجه است. در نمونه برداری آلت ناچیز جرم از قبیل مو و لکه ریز خون و عرق، در تشخیص نوع و رنگ و محتوی آن دقت نظر کامل و موشکافی دقیق دارد که در کشف حقیقت و اجرای عدالت که قوام جامعه بر پایه صحیح آن استوار است، کمک می نماید. فوائد فراوان و ارزنده اتم در این مختصر قابل برشماری نیست.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:58

فهرست مطالب

تقدیر و تشکر............................ 1

مقدمه...................................2

چکیده تئوریک اصوات .......................3

خواص فیزیکی صوت.........................5

انواع صوت..................................5

اثرات صدا بر انسان........................6

اندازه گیری صوت

شدت صدا............................... 8

توان صدا و تراز توان صدا...................8

تراز فشار صوت................9

انتقال صدا.....................10

جذب صدا............................11

انعکاس صوت..................12

صوت طنین انداز.............................13

قانون جرم.............................13

جذب و عایق بندی...........................15

کنترل عملی آلودگی صدا در صنعت نساجی

  1. OSHA....................................... 17

مشکلات سروصدا در صنعت نساجی........................................................ 18

خلاصه ای از نمونه سطوح صدای تجهیزات نساجی........................................19

امکان پذیر بودن کنترل سروصدا.............................................................21

آنالیز اقتصادی................................................................................... 22

ریسندگی...........................................................................................23

راه حلها در ریسندگی............................................................................25

ماشینهای بافندگی................................................................................27

سطوح فشار صدا در سالنهای بافندگی با انواع ماشینهای بافندگی.......................29

عملیات تاب.......................................................................................31

ماشینهای بافندگی سوزنی.......................................................................33

ماشینهای نواربافی................................................................................33

هواکشهای تهویه.................................................................................35

طنین.................................................................................................36

موتورها.............................................................................................36

پرده های صداگیر................................................................................37

استانداردهای صوتی مختلف در صنعت......................................................38

اثرات سوء صدا بر انسان

اثرات فیزیولوژیکی و پاتولوژیکی...........................................................39

عوامل موثر در ایجاد کری شغلی.............................................................40

آزمایشات شنوایی سنجی...................................................................... 42

محافظت شنوایی..................................................................................43

دستگاه اندازه گیری تراز صوت...............................................................47

گزارش عملی.................................................................................49

آزمایشات انجام شده......................................................................50

پیشنهاداتی در زمینه روشهای کنترل سروصدا................................53

فهرست منابع و مآخذ.....................................................................57

ضمیمه............................................................................................58



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
پروژه

پروژه

پروژه مطالعات جامع اقلیمی شهر جدید پردیس شامل کلیه پرامترهای اقلیمی مورد نیاز مطالعات شناخت می باشد که در زیر عنواین اصلی ان ذکر شده است.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
اصلاح

اصلاح

چکیده
مقدمه
فصل اول : تعریف مساله و بیان اهداف
١. شاخص تصادفات جاده ای در کشورهای مختلف
٢. هزینه تصادفات ترافیکی در ایران
٣. اهداف محاسبه هزینه تصادفات
٤. روش های مختلف محاسبه هزینه تصادفات
٥. عوامل مؤثر در هزینه تصادفات ترافیکی
٦. تجزیه و تحلیل تصادفات بر اساس نقش عامل انسانی
٧. نقش تصادفات در آسیب شناسی اجتماعی
٨. نتیجه گیری و بیان مسائل
فصل دوم : کاوش در متون
١. تاریخچه حمل و نقل جاده ای در ایران
٢. تاریخچه خودرو و رانندگی در ایران
٣. قوانین و مقررات و آئین نامه های راهنمایی و رانندگی
٢٨ ١٣٤٧/٢/ ١. آیین نامه راهنمایی و رانندگی مصوب
٢. تاریخچه مختصر راهنمایی و رانندگی در ایران
٤. تشکیلات راهنمایی و رانندگی
١. وظایف معاونت راهنمایی و رانندگی و امور حمل و نقل ناجا
٥. سوابق تحقیق در موضوع
٦. مطالعات تطبیقی در چند کشور موفق دنیا
١. ایالات متحده آمریکا
١. تعلیم رانندگی و اعطای گواهینامه به شکل تدریجی (مرحله ای )
٢. قانون ایمنی راهها در آمریکا
٣. صدور گواهینامه در کشور آمریکا
٤. انواع گواهینامه رانندگی در ایالت نیویورک
٥. گواهینامه رانندگی غیر بازرگانی
٦. اخذ گواهینامه رانندگی برای اولین بار
٧. محدودیتهای مربوط به کاربران صغیر
٢. آموزش رانندگی .و صدور گواهینامه رانندگی در کشور آلمان
١. صدور گواهینامه برای هدایت وسایل نقلیه موتوری
٢. طبقه بندی مجوزهای رانندگی (انواع گواهینامه رانندگی )
٣. آموزش رانندگی و صدور گواهینامه در کشور ژاپن
١. آموزش رانندگی
٢. تدابیر ایمنی ترافیک در سطح کشور ژاپن
٣-. شعارهای سالانه ایمنی ترافیک در ژاپن
٤. آموزش ایمنی رانندگی در موسسه آموزش مرکزی ژاپن
٥. صدور گواهینامه رانندگی در ژاپن
٦. آزمایشگاه رانندگی در ژاپن
٤. مزایای آموزش رسمی رانندگی و نقش آن در کاهش تصادفات جاده ای
٥. برخی قوانین و مقررات رانندگی در کشور ژاپن
٦. جرائم نقدی تخلفات رانندگی و نقش آن در ایمنی ترافیک
٧. نتیجه گیری از کاوش در متون و مطالعات تطبیقی
فصل سوم : روش تحقیق و پژوهش
١. مفهوم تحقیق علمی
٢. روشهای دستیابی به سوابق و ادبیات مسئله
٣. روش های گردآوری اطلاعات
٤. تهیه پرسش نامه و نتایج حاصله
١ جامعه آماری مورد بررسی و نمونه گیری
٢. تعیین حجم نمونه
فصل چهارم : بررسی و یافته های تحقیق
١. گواهینامه رانندگی و کارت شهری
٧٠ شورای عالی اداری ٨٣ /٢/ ٢. اصلاحیه صدور گواهینامه مصوب
٣. مراحل ثبت نام ، ازمون و اخذ گواهینامه رانندگی پایه دوم
١. آزمون آیین نامه برای دریافت گواهینامه رانندگی پایه دوم
١. ایرادات وارد بر آزمون آیین نامه
٢. آموزشگاههای تعلیم رانندگی و آزمون گواهینامه رانندگی خصوصی
٢. آزمون عملی برای دریافت گواهینامه رانندگی پایه دوم
١. ایرادات وارد بر آزمون عملی (شهری)
٤. اخذ گواهینامه رانندگی موتورسیکلت
١. آزمون آیین نامه گواهینامه رانندگی موتورسیکلت
٢. آزمون عملی گواهینامه رانندگی موتورسیکلت
٥. اخذ گواهینامه رانندگی پایه یکم
١. آزمون عملی رانندگی پایه یکم (تپه
٢. امتحان شهری (اتوبوس)
٣. آزمون فنی (قطعه شناسی )
٤. تست سلامت جسمانی
٥. ایرادات وارد بر آزمون گواهینامه رانندگی پایه یکم
٦. اثرات آسیب های جسمی و ذهنی در رانندگی
١. تاثیرات مواد الکلی
٢. تاثیرات داروهای طبی در رانندگی
٣. اثرات پدیده خستگی در رانندگی
٤. نقش اضطراب و فشارهای عصبی در رانندگی
٥. تاثیرات بیماری در رانندگی
٦. تاثیرات پدیده کهولت سن در رانندگی
٧. نقص عضو موثر در رانندگی
٧. اهداف آموزش رانندگی و نظریه های آموزشی
١. نقش آموزش در افزایش بهره وری نیروی کار
٢. بررسی وضعیت کنونی آموزش رانندگی در کشور
١. تصویب نامه راجع به تفویض اختیار
١٣٦٢ هیئت وزیران ١٣١ /١/ ٢. آیین نامه اجرایی آموزشگاههای تعلیم رانندگی مصوب ٢١ -٨-٤
٩. بررسی منابع درسی و کتب آموزشی در زمینه رانندگی و ترافیک
١٠ . آموزش رانندگی در نظام آموزش رسمی کشور (وزارت آموزش و پرورش
١. بررسی تطبیقی نظام آموزش رسمی کشور آلمان با کشور ایران در مقوله آموزش ترافیک
١١ . اهداف آموزش تئوری رانندگی
١٢ . اهداف آزمون تئوری رانندگی برای کارآموزان
١٣ . روش های آموزش کارآموزان رانندگی
١٤ . شرکتهای بیمه و جایگاه آنها در شبکه حمل و نقل
١٥ . فن آوری هوشمند در شبکه حمل و نقل
فصل پنجم : نتیجه گیری ، پیشنهادات و توصیه
١. نتیجه گیری
٢. پیشنهادات اجرایی در خصوص صدور گواهینامه رانندگی و اصلاح نظام آموزشی
١. آموزش و روشهای ارتقاء سطح آموزش در کشور
٢. آموزش اجباری عوامل مرتبط با ترافیک
٣. آموزش کارکنان نیروی انتظامی
٤. آموزش آموزشگاههای تعلیم رانندگی
٥. آموزش رانندگان
١. آموزش رانندگان عادی و حرفه ای
٢. آموزش رانندگان حمل محمولات ویژه
٣. آموزش رانندگان خطوط بین الملل (ترانزیت
٤. آموزش رانندگان ویژه
٥. روش های تکمیلی آموزش رانندگان
٦. آموزش های عمومی غیر مستقیم
٣. انواع گواهینامه پیشنهادی و شرایط لازم رانندگی
١. نحوه صدور گواهینامه رانندگی و شکل گواهینامه
٢. نمودار : نحوه استفاده از روش صدور گواهینامه رانندگی به شکل دفترچه
٤. پیشنهاداتی در خصوص نحوه جرایم ناشی از تخلفات رانندگی
٥.. آزمون و آزمایش های رانندگی
٦. سخن پایانی و توصیه ها
بخشی از قوانین و مقررات صدور گواهینامه و آموزش رانندگی در ایالات نیویورک
عناوین دوره های آموزش رانندگی در کشور آلمان
آموزشهای تعلیم رانندگی در کشور ژاپن
آزمایش مجدد رانندگی در کشور ژاپن
مجوز گواهینامه رانندگی و مسئولیت های آن در کشور ژاپن
نمونه پرسشنامه تنظیم شده و نتایج آن
آئینامه اجرایی تبصره ماده ٥ قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و اخذ جرائم رانندگی
٦٢ هیئت وزیران ٢٤٠ /١/ آئینامه اجرایی آموزشگاههای تعلیم رانندگی مصوب
کتابهای منتشره در موضوع ترافیک و آموزشهای ترافیکی
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع خارجی
. جدول : آمار متوفیات و مصدومین ناشی از تصادفات در کشور طی سالهای ٧٣ تا ٨٢
٢. جدول : تعداد کشته ها به ازای ده هزار وسیله نقلیه در کشورهای مختلف
٣. جدول : تعداد کشته های ناشی از تصادفات به ازای هر یکصد هزار نفر جمعیت
٤. جدول : تعداد و درصد تصادفات بر اساس عوامل انسانی
٥. جدول : تعداد و درصد تصادفات در سال ١٣٧٥ بر اساس عوامل انسانی
٦. جدول : تعداد و درصد تصادفات در سال ١٣٧٤ بر اساس میزان تحصیلات رانندگان مقصر
١. جدول : آموزش فرهنگ ترافیک اداره پلیس تهران
١. جدول : تعداد و درصد تصادفات بر اساس عامل وسیله نقلیه مؤثر در تصادفات در سال ١٣٧٤
. جدول : تعداد و درصد تصادفات بر اساس عامل وسیله نقلیه مؤثر در تصادفات در سال ١٣٧٥
جدول : فراوانی وسایط نقلیه و درصد تصادفات وسایط نقلیه مقصر در سال ١٣٧٤
.جدول : فراوانی وسایط نقلیه و درصد تصادفات وسایط نقلیه مقصر در استان تهران ٧٣
١١٦ ٥.جدول : درصد تصادفات رانندگان باری ( کامونت ، کامیون ، باری ) بر اساس سن آنها در سال
٩. جدول : مفاد برنامه های آموزش مورد نیاز جهت تهیه در صدا و سیما در زمینه آموزش رانندگی -
١٠ . جدول : نمونه کارت پیشنهادی جهت آزمون عملی گواهینامه رانندگی
١١ . جدول : امتیاز منفی بر اساس تعرفه جرایم نقدی رانندگی
١٢ . جدول : امتیاز منفی برای تصادفات رانندگی
الف &ndash ١. جدول : نمرات منفی تخلفات رانندگی در ایالات نیویورک آمریکا
الف &ndash ٢. جدول : مفاد آموزشی دوره های آموزش رانندگی در کشور آلمان
١. نمودار : اهداف کلی محاسبه هزینه تصادفات
٢. نمودار : روش های مختلف محاسبه هزینه تصادفات
١. نمودار : انواع روش های گردآوری اطلاعات
٢. نمودار : پلان روش گردآوری اطلاعات پایان نامه
١. نمودار : دیاگرام مراحل ثبت نام جهت اخذ گواهینامه رانندگی در حال حاضر
١. نمودار : تاثیرات متقابل رشد جمعیت ، خودرو و آموزش و نتایج نهایی آن در ایمنی ترافیک
٢. نمودار : تشکیلات کار گروه برنامه ریزی آموزش ترافیک وزارت آموزش و پرورش
٣. نمودار : آموزش روشهای ارتقاء سطح آن در جامعه از طریق دستگاههای دولتی
٤. نمودار : پلان طرح پیشنهادی برای گواهینامه رانندگی پایه چهارم (پایه دوم کنونی )



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی